3. Planuojama uosto logistinio susisiekimo sistema yra sprendžiama miesto teritorijos sąskaita.

Šiuo metu vyksta jokiais planavimo dokumentais, įstatymais ar kitais teisės aktais nepagrįstas mėginimas Kalnupės gatvę ir Minijos gatvės atkarpą paversti uosto susisiekimo sistemos dalimi. Uosto logistinio transporto koridoriais suskaidyta miesto urbanistinė struktūra jau dabar kenčia nuo transporto spūsčių ir triukšmo. Tarša sukelia ekonominius nuostolius, sveikatos ir socialines problemas, kenkia aplinkai ir gyvenimo kokybei. Šiame kontekste Klaipėdos miesto bendrojo plano sprendiniai gilina problemą, didindami uosto aptarnavimui skirtus sunkiasvorio transporto srautus miesto vidaus gatvėse.

Tvaraus miesto raidai bei Žaliojo Uosto vystymosi strategijai nėra adekvatūs ir miesto bendrojo plano susisiekimo dalies – geležinkelio transporto – sprendiniai. Miesto centre – centrinėje „Priestočio“ stotyje ir Girulių miške formuojami uostą aptarnaujančių vagonų sąstatai, kroviniai stumdomi pirmyn ir atgal tarp Girulių, Centrinės ir Draugystės stočių blokuoja gatves per visą miestą. Taip pat visą miestą kerta ir tranzitinių, pravažiuojančių krovinių sąstatai, nesilaikoma ilgamečių LR susisiekimo ministerijos pažadų šiuos srautus iškelti iš miesto. Todėl reikalaujame šios dalies sprendinius kuo skubiau keisti, tai visų pirma žymint ir LR bendrajame plane – Priestočio geležinkelio stotį numatant kaip konversinę teritoriją, o visus uosto krovinius nukreipiant ne per miestą, o į pietinę miesto – Draugystės stotį.